História sponzoringu

1976
Prvé aktivity v motoristickom športe uskutočnil vlastný tím - BMW Junior Team. Piloti: Winkelhock, Surer, Giacomelli

1982
Výsledky 80. rokov sa vyznačovali rozšírením aktivít v motoristickom športe. Začali sme pôsobiť vo Formule 1 a Formule 2. Okrem toho boli v Nemecku veľmi populárne automobilové preteky Rallye – predovšetkým ich prirodzene spopularizovala dvojica pretekárov Walter Röhrl a Christian Geisdörfer!

1987
Od roku 1987 sa usporadúva medzinárodná súťaž v šerme Reinhold Würth Damen-Degen Weltcup v metropole nemeckého športového šermu Tauberbischofsheim.

1991
Pokračujúcou internacionalizáciou a zmenou štruktúry podniku do divízií sa od roku 1991  reklamné aktivity čoraz viac presúvali do plošnej reklamy v oblasti futbalu. Futbal bol vždy v mnohých európskych krajinách najkrajšou nepodstatnou záležitosťou na svete. Okrem Nemecka sa tejto vášni venujú napr. Portugalsko, Španielsko, Taliansko, Francúzsko a Veľká Británia.

1999
Spoločnosť Würth je od opätovného zavedenia série pretekov DTM (nemeckých majstrovstiev cestovných automobilov) znovu prítomná v úlohe takzvaného oficiálneho dodávateľa (official supplier). Nakoľko Würth vyvíja aktivity na všetkých európskych trhoch a predovšetkým v mnohých severoeurópskych a východoeurópskych krajinách, kde je okrem futbalu najpopulárnejším športom aj ľadový hokej, rozhodla sa spoločnosť Würth vstúpiť aj do tejto oblasti športu. Od roku 1999 je Würth každoročne svojou plošnou reklamou prítomný aj na Majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji.
 
2001
Angažovanosť v španielskom tíme profesionálnej cyklistiky ONCE od roku 2001 je zameraná predovšetkým na podporu zvýšenia popularity značky na trhoch v Španielsku, Taliansku, Francúzsku a štátoch Beneluxu. Po tom, ako tím Once koncom roka 2003 stiahol svoje sponzorské aktivity, prevzala tím americká poisťovňa Liberty Seguros. Würth naďalej zostal partnerom.

2002 / 2003
Od sezóny 2002/2003 je spoločnosť Würth sponzorom tímu nemeckého národného mužstva v skokoch na lyžiach. Preteky v skokoch na lyžiach majú vysoký mediálny účinok hlavne v krajinách ako Fínsko, Nórsko, Rakúsko, Poľsko a Švajčiarsko.

2004
„Testovacie laboratórium Würth na štyroch kolesách“. Tento výrok sa od septembra 2004 nevyslovuje už iba v súvislosti s angažovanosťou spoločnosti v Nemeckých majstrovstvách cestovných automobilov (DTM). Aj v rámci partnerstva ako „oficiálny dodávateľ“, najprv tímu BMW Williams F1 Team, sa používajú výrobky Würth v tých najťažších podmienkach. Po rozpustení tímu BMW Williams F1 Team v októbri 2005 sa stala spoločnosť Würth oficiálnym dodávateľom tímu BMW Sauber F1. Tam, kde sa kladú tie najvyššie nároky na kvalitu, inovácie a trvanlivosť, tam nájdete výrobky spoločnosti Würth.

2004/2005
Rozšírenou angažovanosťou v rámci sponzorovania všetkých národných lyžiarskych mužstiev v severských disciplínach sa ďalej rozvíjala už dvojročná úspešná partnerská spolupráca s Nemeckým zväzom lyžiarskeho športu (DSV).

2006
Spoločnosť Würth ukončila v polovici roka 2006 sponzorské aktivity s cyklistickým tímom Astana-Würth (predtým LibertySeguros-Würth; vlastník Active Bay). Reagovali sme tak na suspendovanie niektorých pretekárov pre podozrenie z používania dopingu a s tým spojené stiahnutie tímu z pretekov Tour de France 2006. Už pri prepuknutí prvých momentov podozrenia proti bývalému tímu LibertySeguros-Würth spoločnosť Würth oznámila, že v podpore cyklistického tímu nebude pokračovať, ak bude tím vylúčený zo súťaží.

2006 - 2007
Od polovice augusta 2006 sme prítomní na 140 kvalifikačných zápasoch na Majstrovstvách Európy vo futbale Euro 2008 plošnými reklamami na štadiónoch. Takto spoločnosť Würth rozvíja medzinárodnú komunikačnú stratégiu na európskej úrovni v sponzorovaní futbalu.

2006 - 2010
Nemecký zväz lyžiarskeho športu a koncern Würth Group pokračujú vo svojej partnerskej spolupráci, ktorá už úspešne prebieha štyri roky, až do roku 2010.

2012
Od roku 2012 Würth podporuje v USA tím Penske Racing v seriály pretekov NASCAR Nationwide i Sprint Cup Activ. Je to jasný signál, ktorý značka Würth vysiela, že chce byť jednotkou na trhu s montážnym materiálom aj na americkom kontinente.
V tomto roku rovnako úspešne Würth vstupuje aj do mediálneho priestoru v Ázii, vďaka sponzoringu národného basketbalového tímu Číny.