Vitajte na Würth Slovensko Predaj len pre podnikateľov
Náš tip na apríl

Veľkoobchod Würth – partner, ktorý podrží váš biznis!

Zaregistrujte sa na našom e-shope a získajte aj nasledovné výhody:

3143-B1:/Landing_pages/2022_09_september/ikony_shopping.jpg

Široká škála produktov

  • Viac ako 125 000 produktov
  • Jednoduché objednávanie
  • Špeciálne ponuky produktov
  • Jednoduché vyhľadávanie
  • Dostupnosť 24/7
3143-B1:/Landing_pages/2022_09_september/ikony_benefit.png

Špeciálne benefity Würth

  • Osobný obchodný zástupca
  • Náhradný stroj (počas reklamácie)
  • Meranie a certifikácia náradia/strojov
  • Objednáte online, vyzdvihnete do 60 minút na predajni
3143-B1:/Landing_pages/2022_09_september/ikony_person.jpg

Jeden účet, veľa možností

  • Všetky objednávky na jednom mieste
  • Prehľad faktúr a dodacích listov
  • Schvaľovanie objednávok zamestnancov
  • Limity a rozpočty pre používateľov

Prihlásenie/registrácia

1. Prečo nevidím ceny?

Würth Slovensko je veľkoobchodná spoločnosť. Na to, aby ste videli ceny produktov a mohli nakupovať na našej stránke, je potrebné zaregistrovať sa na našom e-shope. Následne po prihlásení budete mať k dispozícii všetky informácie.

2. Ako sa zaregistrujem?

Hore vpravo na stránke svieti možnosť „prihlásenie“. Kliknite naň myškou a zobrazí sa vám červené tlačidlo „Zaregistrovať teraz“. Ak ste úplne novým zákazníkom, zakliknite možnosť „Nie ešte nie som zákazníkom...“ Možnosť „Áno, už som zákazníkom...“ zakliknete v prípade, že s nami spolupracujete zatiaľ len „ofline“.

3. Aké sú moje prihlasovacie údaje?

Po registrácii vám automaticky z adresy eshop@wurth.sk prídu prihlasovacie údaje na email, ktorý ste si uviedli v registračnom formulári. Po uložení údajov sa vám do budúcna budú dopĺňať automaticky. Ak máte akýkoľvek problém s prihlasovacími údajmi, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis na čísle 0800 121 854, alebo emailom na eshop@wurth.sk. Radi vám s tým pomôžeme.

4. Ako sa prihlásim na stránke?

Kolónku „Prihlásiť“ nájdete vpravo hore na stránke hneď pod ikonou nákupného košíka. Prihlásiť sa je možné dvomi spôsobmi, buď s používateľským menom (e-mailovou adresou) a heslom, ktoré si nastavíte pri procese registrácie, alebo prostredníctvom zákazníckeho čísla, čísla partnera a hesla.

Ako nakupovať

1. Ako si viem objednať?

Na to, aby ste u nás vedeli nakupovať, je potrebné sa najskôr zaregistrovať a následne prihlásiť na našej stránke. To, že všetko prebehlo v poriadku, zistíte, keď sa vám pri produktoch začnú zobrazovať ceny. Nákup sa môže začať.

2. Ako si vyhľadám konkrétny produkt?

Produkt viete vyhľadať priamo cez vyhľadávacie okno vedľa loga Würth, s nápisom „Váš vyhľadávaný výraz“. Tam jednoducho zadáte názov produktu (príp. číslo produktu), alebo kategórie, ktorú hľadáte, a následne kliknete na ikonku lupy, alebo na jeden zo zobrazených produktov, ktoré sa priebežne zobrazujú pri zadávaní výrazu. Druhou možnosťou je preklikať sa cez Kategórie a podkategórie produktov na hlavnej stránke, hneď pod horným obrázkom.

3. Hľadám konkrétny rozmer, verziu či parameter produktu

Na podstránke konkrétneho produktu, ktorý môže mať viacero verzií, napríklad hrúbka, dĺžka, výkon a pod. kliknite na možnosť „Zobraziť verzie“ napravo od obrázka. Objavia sa pred vami varianty produktu. Ak sa nezobrazia všetky na jednej stránke, viete si pomocou filtra úplne hore určiť konkrétne parametre a uľahčiť si tak vyhľadávanie.

4. Kde nájdem informáciu o dostupnosti produktov?

Na podstránke produktu kliknite na modré tlačidlo vedľa obrázka „Zobraziť všetky verzie“ alebo „Zobraziť verziu“. Presunie vás na tabuľku, kde úplne vpravo uvidíte guličku/y určitej farby. Zelenou sú dostupné skladom, oranžovou farbou sú označené s inou dostupnosťou. Pre bližšie informácie, prejdite myškou priamo na guličku.

5. Čo znamená, že tovar „nie je na sklade“?

Status „Nie je na sklade“ znamená, že tovar JE dostupný, čakáme však na jeho opätovné naskladnenie na centrálny sklad. Takýto tovar si viete bez problému objednať a doručíme vám ho za pár dni.

Reklamácie

1. Pokazil sa mi stroj, čo s tým?

V prvom rade kontaktujte svojho obchodného zástupcu, ktorý vám vysvetlí ďalšiu postupnosť krokov. Podrobnejší postup riešenia reklamácie nájdete na stránke v sekcii Reklamácie a záručný servis

2. Poskytujete náhradu za poškodený stroj?

Našim zákazníkom ponúkame možnosť zapožičania náhradného stroja po dobu, kým je ich pôvodný Würth stroj v reklamačnom konaní. Služba je dostupná na vyžiadanie u obchodného zástupcu a je počas celej reklamačnej doby bezplatná.

3. Dá sa vo Würth požičať stroj?

Vo Würth nefunguje služba požičiavania strojov. Poskytujeme však adekvátnu náhradu v prípade servisnej opravy poškodeného stroja, aby výpadok stroja nemal vplyv na vašu prácu. V iných prípadoch stroje na požičanie neposkytujeme.

4. S akými záručnými lehotami môžem rátať?

Od 1. 3. 2022 sme predĺžili záruku vybraných produktov pre všetkých zákazníkov a nad rámec zákonom stanovenej doby 12 mesiacov pre podnikateľské subjekty. Na takmer všetky stroje z rady M-CUBE platí záruka 36 mesiacov, na ostatné elektrické, pneumatické a akumulátorové stroje 24 mesiacov. Podrobnosti o záručných lehotách aj na ostatné produkty nájdete na stránke v sekcii Reklamácie a záručný servis

5. Čo ak sa mi pokazil iba akumulátor/batéria?

Vo Würth vykonávame aj repasovanie batérií. Po vykonanej oprave poskytujeme na akumulátory/ batérie novú záruku na ďalších 24 mesiacov. Dokonca vám na vyžiadanie vieme zvýšiť aj kapacitu danej batérie.

6. Chcem si stroj opraviť sám, kde nájdem konkrétne náhradné diely?

Pre tento prípad máme online nástroj Online manažér náhradných dielov, v ktorom si viete veľmi rýchlo nájsť potrebný diel aj s informáciou o dostupnosti a produktovým číslom, vďaka ktorému máte istotu, že objednáte presne ten diel, ktorý potrebujete. Objednať náhradný diel je možné cez obchodného zástupcu. Nástroj nájdete tu: http://ipm.wuerth.com. Je dostupný aj v českom jazyku, treba si ho zvoliť v nastaveniach.UPOZORNENIE: Akýmkoľvek zásahom do stroja zaniká záruka na opravu. Pokiaľ máte stroj v záruke, odporúčame využiť záručný servis, ktorý máte v prípade uznania záručnej opravy zadarmo.

Zľavové kódy

1. Ako získam zľavový kupón?

Zľavové kupóny sú kódy, ktoré viete využiť pri rôznych prebiehajúcich akciách a zľavách na konkrétne produkty, alebo služby Würth. Môžete ich nájsť na podstránke konkrétnej akcie resp. na stránke BENEFITY K NÁKUPU, v newsletteri, na predajni, alebo vás naň upozorní váš obchodný zástupca.

2. Ako si uplatním zľavový kupón?

Na to, aby ste využili prebiehajúcu akciu na produkt alebo službu je potrebné si tento kupón manuálne zadať/skopírovať do políčka v nákupnom košíku „Môj zľavový kód“. Toto políčko sa vám v košíku zobrazí až po pridaní aspoň jedného produktu do košíka. Po kliknutí na tlačidlo „Použiť zľavový kód“, pri splnení podmienok sa vám hore zobrazí zelený pás „Zadali ste platný zľavový kód“ a uplatní sa zľava alebo pribudne položka s darčekom s nulovou hodnotou do nákupného zoznamu. Podrobný návod aj s obrázkami nájdete TU

3. Viem použiť viac kupónov naraz?

Zľavy a darčeky cez kupóny nie je možné kombinovať, preto v jednej objednávke viete použiť iba jeden zľavový kód. Treba mať ale na pamäti, že použitie niektorých kupónov je podmienené rôznymi podmienkami (napr. minimálnou sumou objednávky). Tieto podmienky sú vždy komunikované v pravidlách konkrétnych akcií.

4. Systém ma nepustí použiť zľavový kupón

Pokiaľ vám nechce kupón systém zobrať, existuje viacero dôvodov:

  1. Nesplnili ste podmienku použitia kupónu - Každý kupón má svoju špecifickú podmienku, ktorú je potrebné splniť, aby sa vám aktivoval. Príkladov je viac, napríklad minimálna suma za objednávku, minimálny počet položiek v objednávke či konkrétny produkt v košíku. Podmienky na použitie konkrétneho kupónu vždy uvádzame pri akcii.
  2. Preklep v zadaní, nepresné zadanie kódu – pokiaľ kód nezadáte v správnom tvare, systém vašu zľavu v objednávke nepustí ďalej. Akceptuje ale zámenu malých a veľkých písmen. Zľavové kupóny odporúčame skopírovať, eliminujete tým chybovosť pri zadávaní.
  3. Platnosť kupónu vypršala. Je možné, že ste si kupón zapísali a plánovali ho použiť neskôr. Platnosť kupónov je obmedzená, no môže sa aj predĺžiť. Ak máte pocit, že ste ho zadali správne, splnili podmienky na použitie a akciu s kupónom stále propagujeme, prosím kontaktujte nás.

5. Darčekové kupóny a vyzdvihnutie objednávky na predajni

Mnohí z Vás uprednostňujú vyzdvihnutie objednávky osobne na predajni. V tomto prípade si dajte pozor na dostupnosť všetkých položiek na zvolenej predajni. Ak na predajni nie sú všetky produkty dostupné, odíde objednávka len na dostupný tovar a ostatné položky Vám ostanú v košíku na objednanie kuriérom. V takomto prípade už ale čiastková objednávka nemusí spĺňať podmienky zvoleného kupónu a tento nebude uplatnený. Druhou možnou komplikáciou je nedostupnosť „darčeka“ na predajni. V prípade použitia darčekových zľavových kupónov preto odporúčame objednávanie tovaru na dodávku kuriérom.

Benefity Würth

Kvalita

Chápeme, že v biznise treba riešiť množstvo situácií a výziev. Preto ponúkame len tú najvyššiu kvalitu výrobkov, aby ste sa vedeli plne spoľahnúť na produkty a služby Würth.

Spoľahlivosť

Sme spoľahlivým partnerom, ktorý vás podrží, keď to budete potrebovať. V prípade výpadku stroja vám ponúkneme náhradu, v prípade otázok sme tu pre vás osobne aj na telefóne aj online. Pozitívna spätná väzba a spokojnosť zákazníka je našou motiváciou a cieľom, preto každému venujeme osobitnú pozornosť.

Imidž

Za posledných vyše 30 rokov existencie Würthu na Slovensku získali naše produkty silné meno a imidž kvality. Ak váš zákazník vidí, že si potrpíte na kvalitné profesionálne náradie, urobíte pozitívny dojem ešte skôr ako ho použijete. Pretože dobré náradie rovná sa presná, kvalitne a spoľahlivo odvedená práca. Znie to možno neuveriteľne, ale tým, že sami ponúkate svoje služby určite viete, čo dokáže podvedomie.

Udržateľnosť

Uvedomujeme si, že planétu máme len jednu. Použité akumulátory/batérie predstavujú jednu z najväčších záťaží na životné prostredie. Nevyhadzujte staré či poškodené akumulátory Würth! Prineste ich do nášho MasterServicu, kde ich nielen zrepasujeme, ale dokonca vieme zväčšiť ich pôvodnú kapacitu. Odmenou vám bude aj predĺžená záruka na akumulátor na ďalších 24 mesiacov! V našom sortimente nájdete aj ekologické varianty chemických produktov, ktoré predstavujú plnohodnotnú alternatívu, so spoľahlivým účinkom.