Elektronické obstarávanie s Würthom
Keď si prezeráte a prehrávate vložené videá na www.wurth.sk, poskytovateľ (YouTube) môže byť schopný uložiť váš prístup a analyzovať vaše správanie. Ak obsah aktivujete, t. j. súhlasíte s jeho prezeraním a prehrávaním, do vášho počítača sa umiestni súbor cookie, ktorý vo vašom prehliadači zaznamená, že ste s tým súhlasili. Tento súbor cookie neukladá žiadne osobné údaje.
Viac informácií nájdete na našej stránke so zásadami ochrany osobných údajov a súbormi cookie.
Na prístup k videu priamo na platforme poskytovateľa môžete použiť aj tento odkaz: https://youtu.be/wIYRP_HJmww
DIgitalizujte svoje objednávky a posuňte svoju spoločnosť na vyšší level!
Elektronickým obstarávaním dokážete optimalizovať svoje procesy pri obstarávaní a profitovať z ich efektívnejšieho a rýchlejšieho priebehu.
Digitalizáciou obstarávacieho procesu ušetríte čas aj peniaze.
Koľko môžete vďaka digitalizácii obstarávania ušetriť?
Celková úspora 36% vďaka používaniu punchoutu a integrácii s informačným systémom.
Punchout je technológia používaná v oblasti elektronického obstarávania (e-procurement). Umožňuje vám priamo pristupovať k online katalógu Würth z vášho vlastného informačného systému ERP.
Výhody punchoutu
- Presné ceny a dostupnosť produktov
- Rýchlejšie a jednoduchšie objednávanie
- Menej chýb v údajoch
- Úspora času a nákladov
- Automatizácia procesu
Celková úspora 36% vďaka používaniu EDI - elektronická výmena dát
EDI (Electronic Data Interchange), po slovensky Elektronická výmena údajov, je technológia, ktorá umožňuje firmám automaticky vymieňať obchodné dokumenty (napr. objednávky, faktúry, dodacie listy) v štandardizovanom elektronickom formáte bez potreby papierov alebo manuálneho zadávania údajov.
Výhody EDI
- Rýchlosť – výmena dokumentov trvá sekundy, nie dni.
- Presnosť – eliminuje ľudské chyby pri prepise údajov.
- Automatizácia – menej manuálnej práce, rýchlejšie procesy.
- Nižšie náklady – menej papiera, menej ľudí potrebných na spracovanie.
- Lepšia sledovateľnosť a kontrola toku dokumentov.
Celková úspora 57% vďaka používaniu digitalizovaných logistických systémov.

Čo je Elektronické obstarávanie - E-procurement?
Elektronické obstarávanie (resp. E-Procurement) prestavuje obstarávanie tovarov využitím elektronickej výmeny dát.
Zahŕňa všetky procesy počnúc objednávkou až po kontrolu faktúry. Automatizácia výmeny údajov prostredníctvom informačných technológií ponúka všetkým zúčastneným stranám rozhodujúce výhody.

Výhody elektronického obstarávania
Už žiadne zdĺhavé manuálne zadávanie a kontrola objednávaných položiek
- Obmedzenie chybovosti a viac kontroly v procesoch obstarávania
- Menej papierov a tým šetrenie životného prostredia
- Menej účtovania a administratívy
- Zrýchlenie toku dokumentov
- Až o 30% nižšie procesné náklady na obstarávanie
- Možnosť koncentrovať sa viac na svoj kľúčový biznis
Čo vám elektronické obstarávanie prinesie
- Zníženie nákladov - Je jedno, či ide o lacný C-diel alebo nákladný A-diel, finančné i časové náklady na ich obstarávanie sú rovnaké. Predovšetkým pri drobných C-dieloch prevyšujú interné procesné náklady, s nimi spojené, ich vlastnú hodnotu.
- Úspora času - Od okamihu potvrdenia objednávky cez príjem tovaru a kontrolu dodávky až po kontrolu faktúry musia byť všetky procesy účtovne podchytené a spracované. V manuálnom procese obstarávania predstavuje toto pre firmu veľké časové straty – a čas sú peniaze!
Vaše obstarávacie náklady zredukujete pomocou elektronického obstarávania.

- Jednoduché a priame vytvorenie objednávky vo vlastnom informačnom systéme
- Dodatočné zjednodušenie je možné použitím Würth skenera čiarových kódov
- Možnosť použiť aj vlastné skenovacie zariadenie

- Okamžité vytvorenie objednávky vo vlastnom alebo externom systéme
- Automatizované schvaľovanie a objednávanie z vlastného systému
- Priama komunikácia s dodávateľom cez rozhranie

- Bezprostredné automatické prijatie a okamžité spracovanie objednávky dodávateľom
- Priame automatické potvrdenie objednávky cez rozhranie; žiadne papierovanie
- Najkratšie možné dodacie doby vďaka priamemu elektronickému prenosu informácií
- Zachovanie vašich vlastných produktových/ artiklových čísiel

- Priamy záznam údajov a kontrola vo vlastnom systéme, napr. prostredníctvom vášho skenovacieho zariadenia
- Priame automatizované prevzatie informácií u dodacieho listu do zákazníckeho systému
- Elektronický dodací list s jednotlivými pozíciami už v systéme; papier je priložený k tovaru

- Priame, automatizované účtovanie a spracovanie položiek vo vlastnom systéme
- Okamžitá kontrola faktúry vo vlastnom systéme prostredníctvom automatického porovnania cien, dodacieho listu a faktúry
- Na požiadanie okamžitý automatický prevodu dokumentov daňovému poradcovi
- Možnosť členenia faktúr podľa nákladových stredísk

Würth podporuje nasledovné protokoly:
- EDIFACT
- VDA
- SAP/IDOC
- Datanorm
- a o mnoho viac...(radi pre vás pripravíme aj špeciálne individuálne riešenie)
Výmena dát je možná prostredníctvom týchto kanálov:
- OFTP prostredníctvom ISDN / TCP
- OFTP2 prostredníctvom TCP
- FTP/S Client / Server
- SFTP Client / Server
- http/s
- AS2
- Mail / SMTP
- VAN (GXS, X.400)
- a na ďalších kanáloch pracujeme...