Ako nakupovať

1. Ako si viem objednať?

Na to, aby ste u nás vedeli nakupovať, je potrebné sa najskôr zaregistrovať a následne prihlásiť na našej stránke. To, že všetko prebehlo v poriadku, zistíte, keď sa vám pri produktoch začnú zobrazovať ceny. Nákup sa môže začať.

2. Ako si vyhľadám konkrétny produkt?

Produkt viete vyhľadať priamo cez vyhľadávacie okno vedľa loga Würth, s nápisom „Váš vyhľadávaný výraz“. Tam jednoducho zadáte názov produktu (príp. číslo produktu), alebo kategórie, ktorú hľadáte, a následne kliknete na ikonku lupy, alebo na jeden zo zobrazených produktov, ktoré sa priebežne zobrazujú pri zadávaní výrazu. Druhou možnosťou je preklikať sa cez Kategórie a podkategórie produktov na hlavnej stránke, hneď pod horným obrázkom.

3. Hľadám konkrétny rozmer, verziu či parameter produktu

Na podstránke konkrétneho produktu, ktorý môže mať viacero verzií, napríklad hrúbka, dĺžka, výkon a pod. kliknite na možnosť „Zobraziť verzie“ napravo od obrázka. Objavia sa pred vami varianty produktu. Ak sa nezobrazia všetky na jednej stránke, viete si pomocou filtra úplne hore určiť konkrétne parametre a uľahčiť si tak vyhľadávanie.

4. Kde nájdem informáciu o dostupnosti produktov?

Na podstránke produktu kliknite na modré tlačidlo vedľa obrázka „Zobraziť všetky verzie“ alebo „Zobraziť verziu“. Presunie vás na tabuľku, kde úplne vpravo uvidíte guličku/y určitej farby. Zelenou sú dostupné skladom, oranžovou farbou sú označené s inou dostupnosťou. Pre bližšie informácie, prejdite myškou priamo na guličku.

5. Čo znamená, že tovar „nie je na sklade“?

Status „Nie je na sklade“ znamená, že tovar JE dostupný, čakáme však na jeho opätovné naskladnenie na centrálny sklad. Takýto tovar si viete bez problému objednať a doručíme vám ho za pár dni.