Vitajte na Würth Slovensko Predaj len pre podnikateľov  
ORSYmat
Zásoby pod kontrolou. Nechajte to na ORSYmat!

V dynamickom svete priemyslu, kde je vysoká efektívnosť kľúčovým faktorom, sa mnoho podnikov stretáva s viacerými výzvami. Napríklad s urgentnou potrebou efektívneho skladovania a s neustálym prísunom k náradiu a materiálu pre prácu. Neraz sa stáva, že pracovníci náhle zistia, že im niečo chýba, čo spomaľuje prácu a ohrozuje dodržiavanie termínov. Toto môže viesť k časovým aj finančným stratám.

Čo podniky trápi najviac?

Nedostatočný prehľad o zásobách a plytvanie

Sledovanie naskladnených zásob, manuálne zaznamenávanie a pravidelná inventúra bývajú časovo náročné a často vedú k chybám. V niektorých prípadoch treba sledovať aj exspiráciu produktov. Exspirovaný produkt nemusí spĺňať štandardy kvality, alebo sa už nedá použiť vôbec. Vyhadzovaním produktov po dátume spotreby je prakticky vyhadzovaním peňazí do vzduchu.

Hľadanie náradia

Potreba efektívneho skladovania

Ak zamestnanci vo firme stále čosi hľadajú, je to červená kontrolka, že by sa zišlo zefektívnenie skladovacieho systému. Čas, ktorý by sa dal využiť na prácu, sa takto investuje do hľadania. Takto neraz dochádza aj k „stratám“ spotrebného materiálu.

Nedostupnosť náradia a materiálu na prácu

V priemyselných odvetviach je kľúčové mať neustály prísun náradia a spotrebného materiálu. Ak tieto prvky chýbajú, alebo sú nedostatočné, môže to viesť k spomaleniu, či dokonca zastaveniu výroby.

Riešením takýchto problémov v riadení zásob môže byť ORSYmat, revolučný automatizovaný obstarávací a výdajový systém. S ním sa zbavíte starostí s prehľadom, efektívnym skladovaním, aj s dostatkom materiálu.

Čo ho robí takým špeciálnym? Tu je niekoľko zaujímavých faktov:

1. Sledovanie zásob v reálnom čase

ORSYmat neustále monitoruje stav vašich zásob, náradia a C-dielov, upozorní vás, keď treba niečo doplniť. S týmto systémom budete mať vždy presný prehľad o zostávajúcich zásobách. Taktiež vám pomôže efektívne skladovať váš materiál a zabezpečiť, aby bol prísun náradia a materiálu konštantný.

2. Zautomatizované objednávanie

ORSYmat vďaka napojeniu na internetovú sieť vie notifikovať aktuálnom statuse stave zásob vás alebo našu spoločnost. Po inštalácii automatu sa stanoví minimálny počet produktov podľa vašich individuálnych potrieb a upozorní Vášho obchodného zástupcu o potrebe doplnenia konkrétnych produktov. Zástupca je akýmsi medzičlánkom, ktorý s vami po dohode prekonzultuje doplnenie a následne sa postará o doplnenie do automatu. Už sa nemusíte starať o opakované manuálne zadávanie objednávok a môžete sa venovať dôležitejším úlohám.

3. Jednoduchý a bezpečný prístup

Výber materiálu z ORSYmatu zvládne každý, kto si dokáže kúpiť kávu, alebo sladkosť z automatu. Obsluha je naozaj jednoduchá a intuitívna.

Bezpečnosť a ochrana pred neodbornou manipuláciou je na prvom mieste. ORSYmat je umiestnený priamo u vás v podniku, na mieste, ktoré si určíte. Pri nastavovaní ORSYmatu, ktorý zabezpečí náš odborne školený personál, si sami zvolíte, komu dáte prístup k materiálu v zariadení. Prístup do ORSYmatu získa každý zamestnanec individuálne, či už cez RFID-kartu, identifikačné číslo alebo čiarový kód pridelený zamestnancovi alebo nákladovým strediskám. Viete si napríklad zvoliť maximálny počet konkrétnych produktov na osobu na určité obdobie, alebo ho nastaviť neobmedzene. Takto predídete plytvaniu. Množstvo jazykových mutácií je výhodou v multinárodnostnom pracovnom prostredí. Menu je sprevádzané výstižnými obrázkovými voľbami, tak zamestnanec aj bez čítania nájde čo potrebuje.

Prístup do ORSYmatu
Výber z ORSYmatu
Voľba jazyka

4. Dostupnosť 24/7

S ORSYmatom máte prístup k spotrebným materiálom a C-dielom 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Už sa nemusíte obávať, že sa materiál minie práve cez víkend, alebo v noci, keď sú obchody zatvorené.

5. ORSYmat vám „chráni chrbát“

S ORSYmatom máte prehľad, kto disponuje akým materiálom a takto vám chráni chrbát pred úradmi pri riešení napr. zodpovednosti za pracovné úrazy. Vaši zamestnanci budú mať zdroj ochranných prostriedkov kedykoľvek k dispozícii a z ORSYmatu máte jasnú evidenciu, že si daný pracovník OOPP vyzdvihol, no nepoužil ho, alebo dokonca ani nevyzdvihol. Odpadá tiež povinnosť podpisovať a archivovať papiere pri preberaní OOPP, čo je ďalšia úspora času aj papiera.

6. Dokonale prispôsobivý

ORSYmat je modulárnym riešením, ktoré umožňuje prispôsobiť ho presne vašim potrebám. Podľa vami zvoleného produktového portfólia vybavíme výdajný automat s prispôsobenou veľkosťou priečinkov a dvierok. Ak jeden výdajný automat nebude stačiť, vieme prepojiť viacero ORSYmatov k jednej ovládacej jednotke pre maximálne pohodlie a jednoduchosť z pohľadu používateľa - zamestnanca.

7. Vynikajúci prehľad o nákladoch

S ORSYmat získate jasný a podrobný prehľad o vašich nákladoch na spotrebné materiály.ORSYmat vám pomôže ušetriť čas, riadiť operatívne náklady, zvýšiť efektivitu a zabezpečiť, aby vaše operácie prebiehali bez problémov. Pre podniky, ktoré hľadajú spôsob, ako optimalizovať svoj proces riadenia spotrebných materiálov, je ORSYmat odpoveďou.

Chcete sa dozvedieť viac? Kontaktujte našich špecialistov na informačnej stránke ORSYmatu!