Prihlásenie a registrácia

1. Ako chrániť prihlasovacie údaje?

Chráňte si svoje prihlasovacie údaje. Vždy si dôkladne premyslite, komu zveríte svoje prihlasovacie údaje, keďže za všetky objednávky zodpovedá majiteľ účtu. Ak chcete dať možnosť objednávania viacerým zamestnancom, alebo spolupracovníkom, je ideálnym riešením vytvoriť každému samostatné prihlásenie, aby ste mali o objednávkach dokonalý prehľad a vyhli ste sa neočakávaným prekvapeniam.

2. Prečo nevidím ceny?

Würth Slovensko je veľkoobchodná spoločnosť. Na to, aby ste videli ceny produktov a mohli nakupovať na našej stránke, je potrebné zaregistrovať sa na našom e-shope. Následne po prihlásení budete mať k dispozícii všetky informácie.

3. Ako sa zaregistrujem?

Hore vpravo na stránke svieti možnosť „prihlásenie“. Kliknite naň myškou a zobrazí sa vám červené tlačidlo „Zaregistrovať teraz“. Ak ste úplne novým zákazníkom, zakliknite možnosť „Nie ešte nie som zákazníkom...“ Možnosť „Áno, už som zákazníkom...“ zakliknete v prípade, že s nami spolupracujete zatiaľ len „ofline“.

4. Aké sú moje prihlasovacie údaje?

Po registrácii vám automaticky z adresy eshop@wurth.sk prídu prihlasovacie údaje na email, ktorý ste si uviedli v registračnom formulári. Po uložení údajov sa vám do budúcna budú dopĺňať automaticky. Ak máte akýkoľvek problém s prihlasovacími údajmi, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis na čísle 0800 121 854, alebo emailom na eshop@wurth.sk. Radi vám s tým pomôžeme.

5. Ako sa prihlásim na stránke?

Kolónku „Prihlásiť“ nájdete vpravo hore na stránke hneď pod ikonou nákupného košíka. Prihlásiť sa je možné dvomi spôsobmi, buď s používateľským menom (e-mailovou adresou) a heslom, ktoré si nastavíte pri procese registrácie, alebo prostredníctvom zákazníckeho čísla, čísla partnera a hesla